سیستم‌های تلفن ابری

فعال سازی سیستم‌های تلفن ابری تنها در عرض یک ساعت

پلتفرم های متنوع برای هر کسب و کار

اگر شما در حال حاضر با FreeSWITCH آشنا هستید، احتمالا خواهید فهمید که این دو متصل هستند. FusionPBX یک پروژه منبع باز است که رابط بسیار قابل تنظیم را برای سوئیچ صوتی چند پلتفرم به نام FreeSWITCH ارائه می دهد که دارای سطح مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بالا است. FusionPBX به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا با سیستم عامل های مختلف و سخت افزار مورد نظر شما سازگار باشد. FusionPBX رابط گرافیکی را برای مجموعه ای از ویژگی های مانند پسوند نامحدود، پست صوتی به ایمیل، پارکینگ تماس، شرایط زمان، دنبال من، موسیقی در انتظار، صف، تراکم T1 / E1 و غیره فراهم می کند. FusionPBX می تواند کسب و کار خود را به عملکرد که شما در حال تلاش و ارائه ویژگی های سیستم تلفن مدرن برای کسب و کارهای هر اندازه است. این خدمات را با تمام مشتریان خود در تمام طول سفر ارائه می دهد.

Elastix یک پلت فرم منبع باز VoIP است. صرف نظر از اندازه و الزامات کسب و کار شما می توانید یک سیستم تلفن بیسیم PBX برای کسب و کار خود ایجاد کنید. Elastix یک نرم افزار لوازم خانگی است که بهترین ابزار موجود برای PBX های مبتنی بر Asterisk را به یک رابط کاربری آسان برای استفاده می پردازد. همچنین مجموعه ای از امکانات خود را اضافه می کند تا خود را بهترین بسته نرم افزاری برای دسترسی به تلفن های منبع باز فراهم سازد. Elastix نگارش ۵ یک کلید PBX با عملکرد بالا است که برای ارتقاء آسان است. صفحه 3CX شما یک پلت فرم ارتباطی کامل با تلفن های نرم افزاری را که در Android، iOS، Windows و Mac فعال هستند، می گیرید. 3CX نصب آسان است زیرا تمام تلفن های پشتیبانی شده IP، ترانک و دروازه ها به طور خودکار پیکربندی می شوند. شما همچنین می توانید ویدئو کنفرانس داخلی با استفاده از WebRTC دریافت کنید. آن را به طور امن از جعبه پیکربندی برای محافظت از شما در برابر هکرها VoIP.

Kazoo یک پلت فرم نرم افزار منبع باز نرم افزاری منبع باز است. این تابع و ویژگی های سوئیچ VoIP سوئیچ را فراهم می کند. این معماری چند مستاجر است که بسیار قابل مقیاس با استقرار انعطاف پذیر و کنترل تماس پویا از یک رابط ساده و بصری است. Kazoo تحت مجوز MPL نگارش ۱.۱ تایید شده توسط OSI به این معناست که این یک پلت فرم رایگان با منبع آزاد است. در حقیقت، Kazoo اولین پلت فرم منبع باز برای ساختن تلفن ابر است. این اولین تعهد خود را در ماه جولای ۲۰۱۰ آغاز کرد و آخرین تعهد در سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد. به طور کلی، ۲۶۰۴۸ تعهد انجام شده توسط ۱۳۱ شرکت کننده انجام داده است. این یک پایگاه داده معتبر و کامل است که توسط تیم توسعه بسیار بزرگ حفظ شده است. Kazoo را می توان بر اساس قوی ترین اجزای نرم افزار FOSS (نرم افزار رایگان یا منبع باز) مانند لینوکس، ارلانگ، FreeSWITCH، Kamailio، CouchDB (مخصوصا BigCouch) و Rabbit MQ و همچنین HAProxy ساخته شده است. این یک پلت فرم مبتنی بر API است که اجازه می دهد تا خدمات صوتی، تصویری و پیام رسانی را با استفاده از تلفن های موجود، پلت فرم های منبع باز، برنامه نویسی و مهارت های فناوری اطلاعات ایجاد کنیم. این یک API ساده برای کسانی که به اندازه کافی تکنولوژی برای ساخت سیستم تلفن خود را در ابر فراهم نمی کند.

همانطور که آسان است حدس بزنید در FreePBX “رایگان” به معنای آزادی است، زیرا این یکی از محبوب ترین پلتفرم های منبع باز است. FreePBX یک رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب برای استفاده و مدیریت Asterisk است که مشهورترین نرم افزار موتور تلفن همراه منبع باز است. مجوز FreePBX مجوز عمومی عمومی GNU است که منبع باز است. این می تواند به صورت دستی تنظیم شود یا بخشی از Preconfigured FreePBX Distro از جمله OS، Asterisk، GUI رابط کاربری FreePBX و دیگر وابستگی های متقابل است. FreePBX می تواند با افتخار اعلام کند که بیش از ۱ میلیون سیستم تولید در سراسر جهان دارند و این تعداد را با اضافه کردن ۲۰۰۰۰ سیستم جدید در هر ماه افزایش می دهند. این باعث می شود که FreePBX به طور گسترده از پلت فرم منبع PBX در جهان استفاده کند.

Asterisk یک نرم افزار منبع باز VoIP برای ایجاد برنامه های ارتباطی است که توسط Digium حمایت می شود. Asterisk قادر به تبدیل یک کامپیوتر ساده به یک سرور ارتباطی است. Asterisk تمام پیچیدگی های پروتکل های ارتباطی و فن آوری را حذف می کند. شما قادر به تمرکز بر خدمات اصلی خود هستید. این سیستم های IP PBX، دروازه های VoIP، سرور های کنفرانس و سایر راه حل های سفارشی را فراهم می کند. Asterisk که منبع آزاد و آزاد است، محبوبیت در میان تجارت های کوچک و بزرگ، مراکز تماس، حامل ها و سازمان های دولتی را در سرتاسر جهان دارد.

PBX in a Flash  یک نرم افزار منبع باز VoIP است که به شرکت ها اجازه می دهد تا به راحتی سیستم تلفن PBX کامل را نصب و پیکربندی کنند. هنگامی که سیستم شما نصب شده است، شما یک سرور کاملا کاربردی با آخرین سیستم عامل لینوکس Debian و سیستم 3CX Phone  نسخه ۱۵ خواهید داشت. این راه حل توسط ده ها هزار کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق یک جامعه بزرگ و همکاری، پشتیبانی فنی فنی مبتنی بر دانش را در انجمن های خود فراهم می کند.

۱

پلان و پلتفرم مورد نظر را انتخاب کنید

۲

ارایه دهنده شماره تلفن ثابت خود را انتخاب کنید

۳

حساب کاربری خود را ایجاد کنید و سیستم تلفن ابری خود را راه اندازی کنید

کسب و کار نوپا

  • تعداد داخلی: ۱ تا ۱۰
  • تماس همزمان خطوط تلفن ثابت: ۱ تا ۵
  • امکان شماره اختصاصی تلفن ثابت: دارد
  • سرعت پهنای باند: ۱۰ گیگ‌بایت
  • حجم مصرف پهنای باند: نامحدود
  • پردازشگر:  ۱ تا ۳۲ هسته
  • حافظه:  ۱ تا ۱۲۸ گیگ‌بایت
  • پشتیبان: دارد
  • پشتیبان برق: دارد
  • سطح دسترسی: root
  • تنظیمات پیش فرض خط تلفن ثابت: دارد
  • مانیتورینگ  و پشتیبانی ۲۴ ساعته
اشتراک ماهانه
کسب و کار کوچک

  • تعداد داخلی: ۱ تا ۵۰
  • تماس همزمان خطوط تلفن ثابت: ۱ تا ۲۰
  • امکان شماره اختصاصی تلفن ثابت: دارد
  • سرعت پهنای باند: ۱۰ گیگ‌بایت
  • حجم مصرف پهنای باند: نامحدود
  • پردازشگر:  ۱ تا ۳۲ هسته
  • حافظه:  ۱ تا ۱۲۸ گیگ‌بایت
  • پشتیبان: دارد
  • پشتیبان برق: دارد
  • سطح دسترسی: root
  • تنظیمات پیش فرض خط تلفن ثابت: دارد
  • مانیتورینگ  و پشتیبانی ۲۴ ساعته
اشتراک ماهانه
کسب و کار متوسط

  • تعداد داخلی: ۱ تا ۱۰۰
  • تماس همزمان خطوط تلفن ثابت: ۱ تا ۳۰
  • امکان شماره اختصاصی تلفن ثابت: دارد
  • سرعت پهنای باند: ۱۰ گیگ‌بایت
  • حجم مصرف پهنای باند: نامحدود
  • پردازشگر:  ۱ تا ۳۲ هسته
  • حافظه:  ۱ تا ۱۲۸ گیگ‌بایت
  • پشتیبان: دارد
  • پشتیبان برق: دارد
  • سطح دسترسی: root
  • تنظیمات پیش فرض خط تلفن ثابت: دارد
  • مانیتورینگ  و پشتیبانی ۲۴ ساعته
اشتراک ماهانه